האם היטלר היה מוטרף מקריסטל מת'?

תיק שנאסף על ידי המודיעין האמריקאי כבר נחשף ויהיה הנושא של סרט תיעודי בריטי.
אדולף היטלר - וויקיפדיה
אדולף היטלר – וויקיפדיה

מתהליך עיבוד מידע על מלחמת העולם השניה שנעשה על ידי גורמי מודיעין האמריקאים, עולה כי אדולף היטלר קיבל באופן קבוע זריקות של מתאמפטמין גבישי.
עוד עולה כי מעבר לניצול לרעה של הממריץ הבלתי חוקי נספרו עוד 74 תרופות שונות נוספות שבהם השתמש הדיקטטור הנאצי. הדו"ח נחשף בסרט תיעודי בערוץ 4 הבריטי ונקרא "ההתמכרות הסודית לסמים של היטלר".

למרות שרשומות המודיעין חשפו את ההיסטוריה של השימוש בסמים הנרחב של היטלר, הם גם הפריכו את המיתוס / בדיחה שלדיקטטור היה רק אשך אחד בלבד.
"להיטלר יש רק כדור אחד, השני נמצא באלברט הול" (“Hitler has only got one ball – the other is in the Albert Hall”) כך שורת הבדיחה שנועדה להעלות את המורל אצל הבריטים.
מדו"ח של רופאו האישי של היטלר ד"ר תיאודור מורל מנובמבר 1945 נרשם: "איברי המין שלו לא מראים שום סימן לדבר חריג."

על פי הסרט התיעודי, הסברה היא שהיטלר השתמש בקריסטל מת' לפני הפגישה עם המנהיג האיטלקי בניטו מוסוליני בקיץ 1943. באותו זמן הגיע היטלר לאיטליה כדי להתעמת עם הדיקטטור האיטלקי כשהחלה שקיעתו הפוליטית.
ד"ר מורל כתב ביומנו "הפיהרר נראה חיוור מאוד ועצבני במיוחד לפני הפגישה החשובה מחר עם הדוצ'ה". באותה פגישה ידועה לשמצה, הפיהרר שהיה על קריסטל מת' השתולל במשך שעתיים רצופות אצל בני בריתו הפשיסטים.

ד"ר מורל שהיה מוכר אצל הגרמנים כ"רייכמסטר של זריקות" סיפק להיטלר מערך מגוון של תרופות מרשם. למרות הסתייגויות של המעגל הפנימי שלו, היטלר מינה את ד"ר מורל לרופאו האישי.
ישנה סברה כי השימוש לרעה של היטלר במתאמפיטמין גרם לחלק מהגנרלים הבכירים שלו להסתייג ממנו ככל שהתקדמה המלחמה. אחד מאותם גנרלים, היינץ גודריאן תאר את תופעות הלוואי: "כל הצד השמאלי שלו רעד, הוא הלך בצורה מוזרה, התכופף יותר יותר מאי פעם והמחוות שלו היו קופצניות. "

היטלר ההיפוכונדר קיבל תשע זריקות של תרופה בשם Vitamultin שהכילה מתאמפטמין בימיו האחרונים בבונקר בברלין. ד"ר מורל גם נתן לו כדורי הרגעה וכדורי שינה, מורפין לכאבי ראש, וזרע שוורים כדי להגביר את הטסטוסטרון שלו וביצועיו מיניים.
אספן אמריקאי שגילה את התיק של ד"ר מורל אמר: "מורל היה רופא אליל ונוכל ובמקרה הטוב הוא היה אמור להיות וטרינר."

הרשם
קבלי הודעה על:
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments