מדוע נבחרנו?

אלוהים בחר בחוכמתו קבוצה זו של גברים ונשים להיות מפיצי חסדיו, לעת בחירתו באמצעות מי לעשות זאת, לא פנה אל הגאים והחזקים בעלי השם או המבריקים.

במקום זאת הלך אל הענווים והדואבים, אל חסרי המזל הוא פנה ישירות אל המכור חלש העולם ואמר לו: על ידיכם החלשות והרפות הערפתי עוצמה מעבר לכל שיעור.  לכם ניתן מה שנמנע מן הלומדים שבבני מינכם. לא למדענים או למנהיגים, לא לנשים או לאמהות, אף לא לשליחי אמונתי. נתתי מתנה זאת של מזור למכורים ואשר אותה הפקדתי בידכם. יש להשתמש בה בחוסר אנוכיות. היא נושאת בחובה אחריות חמורה. אין יום ארוך מדי, יש רק דרישה דחופה יותר לזמנכם. אף לא מקרה חרום יותר לא משימה קשה מדי. לא מאמץ שיהיה רב יותר. יש להשתמש בה בסובלנות רבה. כי לא הגבלתי השפעתה לגזע כלשהו או אמונה כל שהיא או למין כל שהוא.

עליכם לצפות לביקורת אישית, חוסר ההערכה יהיה כללי, לעג יהיה לעוינות ומה שנקרא עוינות הינו סולם בו עליכם להשתמש על מנת לטפס בשלביו אל שלמות רוחנית וזכרו זאת בהשתמשכם במסר זה!

לא אדרוש מכם מעבר ליכולתכם, לא נבחרתם בגלל כשרונות מיוחדים כל שהם. הזהרו תמיד אם הצלחה תלווה את מאמציכם.  לו חפצתי באנשים מלומדים להגשים שליחות זאת, היה הכוח מוענק לרופא או לאיש המדע. לו חפצתי באנשים בעלי הבנה היו אז רבים הלהוטים לתפקיד  כי דיבור הינו הכשרון הקל ביותר לשימוש מכל הכשרונות שהענקתי לאנשים.  לו באנשי חוכמה בחרתי, מלא העולם במוכשרים מכם ובהישג ידי נוכחתם כי מנודי עולם הייתם בהתנסותכם כמכורים. סבלותיכם עשו אתכם ערנים מענווה לזעקות המצוקה הבוקעות מן הלבבות הבודדים של המכורים בכל מקום.

ניצרו במוחכם את הידיעה שעליתם על יום נקי בבואכם לכאן כלומר, כי חסרי אונים אתם ורק עקב החלטתכם להפקיד את חייכם ורצונותיכם להשגחתי,  באה לכם הרווחה.

הרשם
קבלי הודעה על:
guest
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר
Inline Feedbacks
View all comments
דורון
16 בפברואר 2016 0:35

אנחנו המכורים ברגע שאנחנו בחדרים ועושים דרך טובה..הרב זמיר כהן אמר: אלו עשו תתיקון שלהם..אז מה שנקרא במקום שאנחנו עומדים צדיקים גמורים לא עומדים….