מתופף להקת AC/DC נשלח למאסר בשל איומים ברצח

פיל ראד כפי שצולם בבית המשפט בניו זילנד. – The Guardian

 

מתופף להקת AC / DC פיל ראד נידון לשמונה חודשי מאסר שיומרו למעצר בית מלא.  כל זאת לאחר שהודה באשמת איום להרוג אדם שעבד עבורו, ובנוסף בגין אחזקת סמים מסוג מתאמפטמין ומריחואנה.

המתופף בן ה-61 נשפט בבית המשפט המחוזי בטאורנגה באי הצפוני של ניו זילנד ביום חמישי האחרון. העונש על איום מסוג זה בניו זילנד שווה מאסר של עד שבע שנים כך שניתן לומר כי יצא בזול.

ראד הודה בכך כי הציע סכום כסף גדול, מכונית ואף בית לאדם אחר תמורת החיסול ואף הודיע לקורבנו כי הוא עומד לחסל אותו. בהמשך אמר כי הכל תוצאה של פסיכוזה כתוצאה מהתמכרותו לאמפיטמינים.

השופט תומס אינגרם אמר לראד כי הוא צריך לשקם את עצמו מבעיית הסמים אם הוא רוצה לחזור לנגן עם הלהקה. השופט הוסיף גם כי לא יהיה לאן לברוח וראד יצטרך לעבור בדיקות לגילוי סמים ובמידה וישתמש ימצא עצמו בבית הסוהר.

עורך דינו של ראד, קרייג טאק, טען כי יש לשחרר אותו ללא הרשעה. לדבריו, הרשעתו תגרום לכך שלא יוכל לנסוע עם הלהקה לסיבוב הופעות מיועד ביפן, קנדה וארה"ב. והוא עשוי להפסיד מיליונים כתוצאה מכך.

השופט ציין כי ראד כבר שוחרר פעמיים קודם לכן לאחר שהואשם בתקיפה ואחזקת חשיש, ומאז שחרורו האחרון לא ניגן עם הלהקה. העדרו של ראד מהופעות הלהקה לא יגרום לשינוי גדול בסאונד שלה ואם להקת קווין הסתדרה ללא פרדי מרקורי הרי ש AC/DC תוכל להסתדר ללא ראד, כך לפי השופט .

אנגוס יאנג, גיטריסט הלהקה ואחד ממייסדיה התייחס לנושא כשאמר בראיון כי זו "החלטה קשה" אבל אם נצטרך נמשיך ללא פיל ראד. לפני המשפט פיל ראד עוד ביקש את מקומו בלהקה ושיקום המוניטין שלו אך זה כנראה לא הולך לקרות.

הרשם
קבלי הודעה על:
guest
0 Comments
החדש יותר
הישן יותר
Inline Feedbacks
View all comments