משהו עלינו

במשך שנים רבות ראינו את חברינו נעלמים אט אט מחיינו, הסמים הפכו לדרך חייהם עד שנגדעו החיים בדרך האבקות בואכה הירואינה. והכל התחיל לאורך שביל נייר הגלגולים – אולי יש מי שאצלו החיים ממשיכים אבל, רבים וטובים מאיתנו, לקחו את ה"סוטול" רחוק וגבוה עד כי אבדה השליטה.
בוער בעצמותינו להיות שם עבור אלה הזקוקים ליד מכוונת ולאוזן שומעת. לעשות למען אובדי העצה והדרך עד שנראה אותם איתנו בפנים מלאות ומחייכות.


האתר
אתר זה נועד לפעול בכמה מישורים, המישור האחד הוא להביא את מירב המידע על בעית הסמים השוקעת בבוץ הביורוקרטיה ובאדישות ציבורית. יש לנו דברים לומר לרשויות ולמוסדות האמורים לטפל בבעיה זו מן ההיבטים השונים שלה, החל מהמוסדות הממשלתיים הנשענים על תקציבים ציבוריים ועד למשטרת ישראל ולמחוקקינו אשר לעיתים נראה כי מתבטלים הם ולא כל כך אכפת להם.

במישור השני, יעדנו את האתר גם לכם המכורים, כדי שתדעו שישנם כאלה המבינים את מחלתכם, מחלת ההתמכרות הנוראה. למרבה הצער, רבים אנחנו ואולי נוכל דרך המקום הזה ליצור קשר ולנסות ליצור משהו גדול יותר מתוך הקשר הזה לטובת כולנו.

אתר זה מיועד גם לכם בני המשפחות אובדי העצה והדרך כדי שתהיה לכם כתובת לפנות אליה , לקבל יעוץ או הפניה למקום שאתם מחפשים ובכלל לעזור לכם להתמודד נכון עם הבעיה. גם לכם בני נוער אשר מתנסים בצעדיהם הראשונים עם פה ושם קצת "גראס" ואולי איזה "אקסטה" שיהיה שמח במסיבה, לא חלילה להפחיד אתכם אלא לפקוח את עיניכם כדי שתדעו לקראת מה אתם צועדים. נשמח לקבל את תגובותיכם, כמו גם הצעות לשיפור או אולי סיפורים מן החיים למען האחרים, וכן אנו פתוחים לדיון ציבורי בעניין לכל בעלי הדיעה ותהיה דעתכם אשר תהיה נקבל אותה גם אם לא נסכים לה.

למה נרקיסים?

מטמורפוזה של נרקיס - סלוודור דאלי
מטמורפוזה של נרקיס – סלוודור דאלי

למי שעדיין לא יודע נרקיסים הוא גם ביטוי ולא רק פרח להבדיל או לא, יש כאן שורש שאול מן המילה narcissus מי שמאוהב בעצמו – בסלנג משתמשי הסמים נרקיס הוא בעצם נרקומן אלא מה? – אנחנו מסתייגים כאן מקהל משתמשי הסמים הפעילים ושואלים לעצמנו את השם כמעין הגדרה שבבסיסה הוא קודם כל הפרח כי כך אנחנו מרגישים. רק אחר כך באה התזכורת לכך שאנחנו מכורים לעומת זאת אין אנו מתעלמים מאלה המכורים הפעילים שעדיין סובלים כי אנחנו יודעים היטב מה הם עוברים ומה בעצם נחוץ להם בשעה זו. הבעיה הגדולה היא, שרובם לא יודעים זאת וחלקם יודע אך אין בהם עדיין את העוז והכניעה אל מול הכוחות הפועלים עליהם ואשר הם חזקים מהם עשרות מונים. יחד עם הסימפטיה למצב הבודדים, יש לנו גם טענות כלפי מוסדות אשר אמורים לתת פתרון לבעיה כלל עולמית זו. אבל אין להם דרך או שיש להם דרך רק שהיא מובילה למקום אחר. בינתיים יש לנו בשבילכם את המסרים החברתיים ואת הביקורת המזדמנת בין אם היא שלנו או שלכם ואתם מוזמנים לעשות זאת בשמחה ובששון. בהמשך הדרך נרחיב את פעילות האתר לקטגוריות נוספות למען הנעים את זמנכם וזמננו אנו ותמיד לזכור כי מה שהיה אתמול, כבר לא חשוב ומה שיהיה מחר אנחנו ממילא לא יודעים. אבל היום, היום שיהיה נקי מסמים!

הרשם
קבלי הודעה על:
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments