סטרואידים אנאבוליים

סטרואידים אנאבוליים משמשים לבוני גוף (body builders) וספורטאים כזרז חיצוני המאפשר לשרירים שלהם להתפתח. אבל האם ידעת שסטרואידים עלולים לבלום צמיחה, סרטן הכבד ובין היתר לכווץ את האשכים שלך? וזה רק בתור התחלה.

מהם סטרואידים אנאבוליים?
סטרואידים אנאבוליים הם קבוצה של הורמונים הנמצאת באופן טבעי בגופנו והם מעורבים בצמיחה ובהתפתחות הגופנית וכן בתקינות תפקוד אברי הרביה.
המוצר שאנו מדברים עליו הוא גירסה מעשה ידי אדם שעשויה להיות מחומרים טבעיים או סינטטיים והוא בא כגלולות או כמוסות שנלקחים בדרך כלל דרך פה, אך ניתן גם להזריק אותם.

מה זה עושה?
הספורטאי שנוטל סטרואידים אנבוליים, אמור להתאמן חזק ולאכול מזונות עשירים בפרוטאין כדי לבנות את משקל הגוף ולהגדיל את מסת השרירים. ספורטאים על סטרואידים בדרך כלל הופכים תחרותיים יותר ואגרסיביים.

ההשפעות הבריאותיות
סטרואידים אנאבוליים יבלמו את הצמיחה שלך,ואם אתה צעיר, שימוש כבד יכווץ האשכים שלך, יעלה את לחץ הדם שלך ויגרום נזק בלתי הפיך לכבד, לכליות וללב שלך. נשים לעומת זאת ימצאו שיש להם יותר שיער גוף, שדיים מצומקות וקול בס עמוק יותר. וכן… אלה חומרים ממכרים.

החוק
סטרואידים אנאבוליים ניתנים כתרופות מרשם בלבד. השימוש בהם הן על ידי ספורטאים או לשימוש אישי אחר אינו חוקי, אבל השוק לזה גדול וניתן להשיגם גם דרך האינטרנט.
בספורט התחרותי חל עליהם איסור מוחלט וספורטאים המשתמשים בסטרואידים נוטלים סיכון גדול לקריירה הספורטיבית שלהם.

הרשם
קבלי הודעה על:
guest
0 Comments
החדש יותר
הישן יותר
Inline Feedbacks
View all comments