סוכני מנהל אכיפת הסמים האמריקאי (DEA) מעורבים במסיבות סקס שאורגנו עבורם על ידי קרטלי הסמים.

בחודש שעבר פרסם משרדו של המפקח הכללי בארצות הברית דו"ח על הטרדה מינית והתנהגות לא נאותה מצד אוכפי החוק בסוכנות הפדרלית. המסמך מכיל שפע של דוגמאות סקסטינג, פורנוגרפיה ושידול לזנות על ידי סוכני FBI.
מנהל אכיפת חוקי הסמים – Drug Enforcement Administration

בדו"ח לא צויין במפורש היכן נעשו כל המעשים המדוברים אך סוכני FBI ו-DEA יודעים לספר כי מדובר בקולומביה.

ההלם הגדול היה הגילוי על כך שחברי קרטל סמים מימנו מסיבות סקס לסוכני DEA שהוצבו בקולומביה במסגרת משימתם להלחם בקרטלי הסמים. העיתון וושינגטון פוסט פירסם את הדברים ונתן לכך אישור למעשה.
אפשר היה אולי לקבל את האפשרות הזאת אילו היה מדובר בסוכנים סמויים אבל כל הסימנים מראים שאנשי הקרטלים ידעו היטב מי הם.

מסיבות הסקס, התקיימו בבתים המושכרים על ידי ממשלת ארצות הברית עבור הסוכנים בין השנים 2005 ו- 2008. באווירה העליזה של החגיגות, לפחות שלושה סוכנים קיבלו כסף, מתנות יקרות ונשק מחברי קרטלי הסמים. קצין משטרה קולומביאני החזיק נשק של סוכני השירות האמריקאי וחפצים אישיים אישיים שלהם שהופקדו בידיו במהלך החגיגות. הסוכנים טענו לאחר מכן שלא ידעו כי מדובר בזונות ומעולם לא שולם בנוכחותם כסף לנשים על ידי הקרטל. כמעט מיותר להוסיף כי חוקרי המפקח הכללי לא האמינו להם.

סוחרי סמים לא משלמים עבור המשקאות והנשים שלך אלא אם כן יש בזה איזה רווח עבורם.

הזנות היא חוקית באזורים מסוימים בקולומביה, אך סוג זה של התנהגות משפיע על האופן שבו עובדי אכיפת החוק הפדרליים מנהלים את המשימות שלהם. בדו"ח יש התייחסות לדבריו של אחד מסוכני DEA שכנראה לא השתתף בחגיגות הסקס, שאמר כי זונות קולומביאניות היו נוכחות בפגישות עסקיות שבהן נכחו חברי קרטל וסוכנים זרים. ידוע כי במסגרת עבודתם, סוכני DEA סמויים מתרועעים עם סוחרי סמים ואף לוקחים חלק פעיל באורח החיים שלהם.

הקטור ברלז, סוכן DEA בדימוס שעבד כסוכן סמוי בקולומביה, נהג להזמין סוחרי סמים ידועים למסיבות סקס וסמים ב"בית בטוח" שהכינה הסוכנות במסווה של בית פרטי. כל דבר בבית הבטוח נרשם ובכל חדר, (אפילו בשרותים) היו מצלמות ומיקרופונים. כל זאת במסגרת עבודתו כסוכן סמוי. אבל לדברי ברלז, כשסוכן מתרועע עם עבריינים בזמן שהוא בשטח הפתוח זה דבר בעייתי. אם סוכנים פדרלים היו מעורבים בסוג פעילות כזה על חשבון סוחרי סמים, סביר יהיה להניח כי הם השיגו בדרך זו מידע על פעילות הסוכנות נגדם.

הדו"ח של המפקח הכללי אינו מציין אם הסוכנים היו בפעילות סמויה בזמן שקיבלו את המתנות יקרות הערך, את הסמים, ואת הנשים שתמורתן שולמה על ידי כספי סמים.

אל טיימפו, העיתון היומי הגדול ביותר בקולומביה, חקר את ההאשמות המופיעות בדו"ח ומצא כי חברי קרטל הסמים ידעו כי הבליינים שלהם היו סוכני DEA. הדיווח באל טיימפו מצטט מקורות אנונימיים הקרובים לצבא העצמאי של קולומביה, ארגון מעין צבאי עם קשרים לסחר בסמים.

הרשם
קבלי הודעה על:
guest
0 Comments
החדש יותר
הישן יותר
Inline Feedbacks
View all comments