היסטוריה של טיפול תרופתי

בקבוק הרואין של חברת באייר הגרמנית. בין השנים 1890 ל- 1910 ההרואין נמכר כתרופה לא ממכרת כדי לשמש תחליף למורפין. בין היתר טופלו בו ילדים במקרים של שיעול קשה.
בקבוק הירואין - חברת באייר

יין קוקאין מטקאלף. חברת תיאודור מטקאלף יצרה מגוון של יינות עם עלי קוקה. אנשים נהגו לומר על יין זה כי הוא "יעשה אותך שמח וטוב לב" ועוזר גם לצרכים רפואיים.

יין קוקאין

 

יין מריאני. בשנת 1875 יין זה המכיל גם הוא קוקאין, היה המפורסם בזמנו. האפיפיור לאו ה-13 נהג לקחת עימו בקבוק כזה לכל מקום שאליו הגיע. הוא אפילו העניק מדלית זהב מטעם הוותיקן ליצרן היין אנג'לו מריאני.

יין מריאני

יין מלטין מניו יורק. עוד אחד מסוגי היין מכילי הקוקאין. על גבי האריזה נאמר כי המנה המומלצת למבוגרים היא כוס מלאה ואילו הילדים צריכים להסתפק בחצי כוס.

יין מלטין

מוצר פרסומי – משקולת נייר המפרסמת את חברת C.F. Boehringer & Soehne הגרמנית. הם היו גאים להיות יצרן התרופות (המכילות קוקאין) הגדול בעולם.

מוצר פרסומי - משקולת נייר

אופיום נגד אסטמה

אופיום נגד אסטמה

טבליות קוקאין משנת 1900, היו בשימוש בתקופת מלחמות העולם הראשונה והשניה

טבליות קוקאין

טיפות קוקאין – שימשו כתרופה כנגד כאבי שיניים בין השנים 1885 – 1949. עד שנת 1907 עדיין השתמשו בו כתרופה מיועדת לילדים מכיוון שלא רק העלימה את הכאב אלא "עשתה אותם מאושרים" בנוסף.

טיפות קוקאין נגד כאבי שיניים

אופיום לילדים. תרופה שיעודה היה לגרום להם להרדם. לא רק אופיום היה בה אלא 46 אחוז אלכוהול בנוסף כך שהילדים בטח ישנו שנת ישרים ועשו לילה קל להורים.

אופיום לילדים

בקבוק עם שמן קנביס – שימו לב לתאריך הייצור 14 אפריל 1928.

שמן קנביס


הרשם
קבלי הודעה על:
guest
4 Comments
החדש יותר
הישן יותר
Inline Feedbacks
View all comments
חוג ללימודי היסטוריה
27 באפריל 2011 18:20

מעניין איזה פוסט יתפרסם בשנת 2050+ על התרופות שאנו נוטלים היום.

רוזה
רוזה
31 בינואר 2010 8:51

שלום ברצוני לדעת האם המקום הוא ב'ח פסיכיאטרי או משולב בני מכור לחשיש ולא יודעת מה עוד ברקע מחלת סכיזופרניה מיוצב ע' כדור אחד ליום , האם המקום מתאים לו .ואם אפשר לדעת איפוה נימצאת הקהילה שלכם אנחנו מחיפה , ואיך גורמים לו לבוא אליכם ליעוץ אם זה מתאים לו
אשמח לתשובה במהירות אנחנו ההורים כבר על סף התמוטטות אין לנו יום ולא לילה איתו
ההורים המודאגים
תודה

דורון
דורון
8 בינואר 2010 14:10

ג'וחה לא ראשון ובטח לא אחרון

זומטי
זומטי
11 באפריל 2009 15:06

איך אפשר לעשות הזמנות?