אתר אבולושן ברשת האפלה נסגר וכספי הסוחרים נגנבו

גולשים וקניינים שפקדו את אתר Evolution ברשת האפלה (DarkNet) התאכזבו לגלות כי האתר לא זמין. כל כתובות הדומיין אינן עובדות ונראה כי האתר נסגר.

אבולושן הפך לאתר המרכזי ברכישות סמים, נשק וסחורות נוספות לאחר סגירת אתר דרך המשי והעמדתו לדין של רוס אולבריכט מפעילו.

אתר אבולושן כשעוד היה פעיל

כל הכספים (ביטקוין) שהיו מופקדים בחשבונות משתמשים נעלמו עם האתר ולא ניתן לאתרם. דיווחים סותרים על היכן נמצאים הכספים מניבים שתי כתובות ביטקוין:
1BT96MaaZ2nA3etxccdpth2vdt7esewNnt
1Ps2m56aEudGVKj7ch8mAje4x6bBzGVNgU

ניתן לראות בקישורים הללו עסקאות והעברות בסכום של יותר מ-12,000,000 $ בביטקוין. מפעיל האתר בחר להסביר לגולשים שלו בדרך מאד מזלזלת על סגירת האתר. יתכן מאד שמדובר בפיברוק אבל המסר שפורסם מצוטט כך:

"בשל אירוע שלא יכולתי לצפות מראש, החלטתי לסגור את אתר אבולושן. אני רוצה להודות לכם על המאמץ ועל שעזרתם להפוך את השוק הזה לרווחי ופופולרי. זו לא היתה החלטה קלה אך בשל בעיות עם שווקים אחרים, החלטתי להתנתק ולצאת מהעסק.  כיום רווחי האתר עומדים על סכום של 8 ספרות (בדולרים כמובן) והם יחולקו בין מנהלי האתר וחברים מנויים. מכיוון שמדובר בשפע כזה של כסף אני עשוי לשקול לקנות את חלקם של חברי אבולושן בתמורה לאלף ביטקוין. אשאר בסביבה לתקופה קצרה ואחר כך אעבור לקריביים, אני מקווה שאתם מבינים."

השמועות הן שהרבה מן הנפגעים הם למעשה סוחרי סמים שנמצאים במצב בו הם מחכים למשלוח שכבר שילמו עליו.
אחד המשתמשים הוציא הודעה כי הוא מוכן לשים (ביחד עם קבוצת נפגעים) 5 מיליון דולר על ראשיהם של "ורטו" ו"קימבל" שהם שמותיהם הוירטואליים של מפעילי האתר.
בינתיים ישנם גם מי שמחכים לשמוע כי אולי קרה משהו, אולי האתר נסגר על ידי החוק, אולי ורטו נעצר והכל מניפולציות של ה-FBI. רשת CNN עוקבת אחרי הסיפור ואף פורסמה הודעה לכל מי שנפגע, לבוא ולמסור עדות בזהות חסויה.

אז אם יש ביניכם מי שנפגע וידוע כי יש לא מעט ישראלים שסחרו ב-DarkNet, אתם מוזמנים לפנות במייל אל: paul.madore@cryptocoinsnews.com

 

הרשם
קבלי הודעה על:
guest
0 Comments
החדש יותר
הישן יותר
Inline Feedbacks
View all comments