מריחואנה סינטטית – מניו יורק למזרח התיכון

על פי רשויות אכיפת הסמים בארה"ב, כסף רב מהמסחר הרווחי בסמים סינטטיים מוצא את דרכו לנקודות חמות במזרח התיכון כמו ירדן, סוריה ותימן.

arrowתעשיית המריחואנה הסינתטית בעיר ניו יורק, מזרימה לכאורה כספים למדינות במזרח התיכון כמו סוריה וירדן, זאת על פי גורמי הרשות לאכיפת הסמים הפדרלית (DEA).

לפני שנתיים, החלו חוקרי הסוכנות הפדרלית להתחקות אחר הסם, שהרכבו הוא כימיקלים שיוצרו בסין ולאחר מכן עורבבו עם עשבי או נוזלים בארה"ב.
בעיר ניו יורק, מריחואנה סינתטית נמכרת לעתים קרובות בחנויות קטנות לצרכי עישון בבעלות אנשים ממוצא מזרח תיכוני, מה שמסביר איך חלק מהרווחים מוצאים דרכם לאזורנו.
החקירות חושפות את הזרימה המסיבית של הכנסות הקשורות לסמים למדינות במזרח התיכון, כולל תימן, ירדן, סוריה ולבנון, כמו גם במדינות אחרות, כך על פי עלון הסוכנות הפדרלית.

סוכנות הסמים הפדרלית מחשיבה את המריחואנה הסינטטית כאיום על בריאות הציבור, בעיקר בגלל המשיכה של בני הנוער אל הסם.
הסם נמכר תחת שמות כמו "K2" ו" ספייס ", והוא אמור לחקות את ההשפעות של המריחואנה, אבל עלול להיות מסוכן משום שאין בו מינונים קבועים וההשלכות של השפעתו הן בלתי צפויות ואינן באמת מחקות את "הדבר האמיתי".

לדברי דובר DEA אדוארדו צ'אבס, החומר הפך מסוכן יותר בשנים האחרונות לאור השינוי המתמיד בכימיקלים המרכיבים אותו.

נכון להיום, החזקה של ​​מריחואנה סינתטית לשימוש עצמי אינה עבירה לפי חוק העונשין של ניו יורק, אך יש כבר מי שדוחק בממשל המדינה לתקן את המעוות ולהוציא מהחוק את המריחואנה הסינטטית.

בינתיים, אף אחד לא הביא ראיות מוצקות לכך שהכסף עושה דרכו אל ארגוני הטרור, אבל האפשרות קיימת ויתכן אף כי יש לה סימוכין שאינם מפורסמים ברבים.
למרות שהמשטרה בניו יורק מטילה סנקציות על החנויות בעיר, הסם לא הולך להיעלם בזמן הקרוב כי יותר מדי אנשים עושים יותר מדי כסף מזה.

הרשם
קבלי הודעה על:
guest
0 Comments
החדש יותר
הישן יותר
Inline Feedbacks
View all comments