סלבס, התמכרות והתאבדות

ספטמבר הזה הוא חודש מודעות בינלאומי לנושא ההתאבדות. החיים על הנתיב המהיר גובים מחיר. הנה לכם מספר דוגמאות לאנשים מוכרים ששמו קץ לחייהם בעקבות התמכרות והתוצאות שלה.

זוהר ארגוב 1955 – 1987


המלך שהגיע משיכון המזרח בראשל"צ, ושפרץ אל חיינו בשנת 1982 עם "הפרח בגני". שם את הז'אנר המזרחי על מפת המוסיקה בארץ.

קולו הייחודי ויכולת השירה הפנומנלית שלו הפכה אותו לזמר נערץ חוצה מגזרים ועדות ובמשך השנים נתן לנו להיטים גדולים כגון "בדד, אלינור, ים של דמעות" ורבים אחרים.
ביחד עם ההצלחה הגדולה, הגיעה גם התמכרות לסמים קשים שהפכה את חייו לגיהנום ודירדרה את הקריירה שלו לתהומות. נסיונות הגמילה לא צלחו וזוהר התקשה לחזור אל מסלול ההצלחות.

ב-6 לנובמבר 1987 בעת מעצרו, ניסה זוהר (כפי הנראה) להסב תשומת לב למצבו ותלה עצמו על סדין בתא המעצר. התוצאה הטראגית, מותו בטרם עת.


דודו טופז 1946 – 2009

screenshot-www.youtube.com 2015-09-19 14-11-26
דודו טופז, הראשון בבידור. האיש המוכשר הזה שידע לבדר אותנו במשך  שנים והגיע למעמד של כוכב על בישראל.
ביחד עם העושר והתהילה, הגיעה גם התמכרות לקוקאין שלא ידעה שובע. אך מלך הרייטינג הנרקסיסט לא ידע להתמודד עם העובדה שתהילה היא בת חלוף.
טופז הואשם (ואף הודה) בכך ששילם לאחרים כדי שיפגעו במנכ"ל קשת אבי ניר, בשירה מרגלית ובועז בן-ציון. כמו כן נחשד בכך שתכנן לפגוע בעוד מספר אנשים.
בעת מעצרו בחר טופז לשים קץ לחייו, הוא לא יכול היה לשאת את הבושה.


קורט קוביין 1967 – 1994

קורט קוביין11-26
קורט קוביין, הוא הסולן, הכותב והרוח החיה מאחורי אחת מלהקות הרוק הגדולות, נירוונה.

הבחור שכתב שירים כ"מריח כמו רוח נעורים" ליתיום" ועוד. סבל מבעיות נפשיות והתרחק מחברת אנשים. ההתמכרות שלו להרואין וההתבודדות הרחיקה אותו גם מהמוסיקה. אשתו הזמרת קורטני לאב עוד הצליחה לשכנעו ללכת לגמילה, אך קורט עזב את מרכז הגמילה לאחר מספר ימים.

ב-5 לאפריל 1994 בביתו שבסיאטל, קורט קוביין ירה בעצמו ומת במקום.


רובין וויליאמס 1951 – 2014

רובין וויליאמס11-26
רובין וויליאמס, קומיקאי, סטנדאפיסט, שחקן ויוצר ענק. מאחריו עשרות סרטי קולנוע והצגות תיאטרון. אך גם התמכרות קשה לקוקאין שנמשכה מאמצע שנות השבעים של המאה שעברה. "קריאת השכמה" שקיבל בעקבות מותו של ג'ון בלושי חברו הטוב לאחר שנטל מנת יתר, היתה זרז להתנקות. מה עוד שבאותה שנה נולד בנו הבכור. וויליאמס אכן שמר על תקופת פכחון של כמה שנים, אך בעקבות דיכאון החל להתמכר לאלכוהול.

ב-11 לאוגוסט 2014 רובין וויליאמס התאבד בתליה.


מרילין מונרו 1926 – 1962


מרילין מונרו היא אולי הדמות האייקונית האולטימטיבית. לא היתה דומה לה לפניה ולא אחריה. היא נשארה צרובה בתודעתנו מאז ועד היום.
השחקנית שהתקשתה לעמוד בתפקיד האלילה, התמכרה לגלולות הרגעה וסמי מרץ שהיו הנחמה היחידה שלה בעולם שבו היה לה הכל מלבד את עצמה.

ב-5 לאוגוסט 1962 מרילין נטלה כמות גדולה של גלולות שינה על מנת לישון ולא להתעורר עוד לעולם.

הרשם
קבלי הודעה על:
guest
0 Comments
החדש יותר
הישן יותר
Inline Feedbacks
View all comments