אני המחלה שלך…..

הרשו לי להציג את עצמי: קוראים לי מחלת ההתמכרות. ערמומית מבלבלת ועוצמתית, זו אני.

אני שונאת פגישות, אני שונאת את הכוח העליון, אני שונאת כל אחד ואחד שיש לו תוכנית ולאלה שבאים איתי במגע אני מאחלת מוות וסבל.

אני הרגתי מיליונים ואני מרוצה: אני אוהבת להעמיד פנים שאני החבר/ החברה, שאני אהובך/ אהובתך.

נתתי לכם נוחות, נכון? האם לא הייתי שם בשבילכם כשהייתם בודדים?
וכשרציתם למות צלצלתם אלי! נכון? – ואני הייתי שם בשבילכם.

אני אוהבת לגרום לכם לבכות ואוהבת להכאיב לכם ויותר טוב מזה, אני אוהבת ואני אתן סיפוק מיידי וכל מה שאבקש מכם, זה סבל בלתי נפסק.

תמיד הייתי שם לגרום לכם להיות חסרי תחושות במצב שאתם לא יכולים לבכות או לכאוב. מצב שאתם לא יכולים להרגיש כלום, זהו מצב המחלה.

בשבילכם, כשהדברים התחרבנו, החיים לא הלכו כמו שרציתם, הזמנתם אותי אליכם, נכון? כשאמרתם ש: כל הדברים הטובים שקורים לנו, זה לא מגיע לנו, אני (המחלה), הייתי היחידה שהסכימה אתכם. ביחד היינו מסוגלים להרוס כל דבר טוב בחיינו.

אנשים לא לוקחים אותי ברצינות, הם מתייחסים ברצינות למחלות לב, סוכרת ועוד
אבל יותר מאשר אתם שונאים אותי, אני שונאת אתכם.

כל אלה עם תוכנית "12 הצעדים" אני שונאת אתכם ! שונאת את התוכנית שלכם ! שונאת את הפגישות שלכם ויותר מכל, שונאת את הכוח העליון שלכם שהחליש אותי נורא
אני לא יכולה לתפקד בצורה אליה אני רגילה.

עכשיו אני צריכה לשכב בשקט, אתם לא רואים אותי, אבל אני פה, גדלה יותר ויותר כל הזמן וכאשר אתם בקושי קיימים אני חיה אבל כאשר אתם חיים אני פשוט מחכה וקמה. אבל אני פה.

ועד שניפגש עוד פעם, אם אכן ניפגש – אני מאחלת לכם מוות וסבל.

על החתום: מחלת ההתמכרות

(הכותב לא ידוע אבל מוזמן לקבל את הקרדיט)

הרשם
קבלי הודעה על:
guest
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר
Inline Feedbacks
View all comments
מזל
מזל
17 בספטמבר 2016 10:41

ההתמכרות היא מחלה קשה מאוד שככל שאתה עמוק יותר ההתמודדות קשה יותר, אחי בחור שקט שאהב את החיים התמכר לאלכוהול ,הוא היה בחור חרוץ עם נשמה ענקית, רק שהאלכוהול גרם לו להתבודד, הוא גר בבית הוריי ותמיד עזר להם, הוא הפסיק לעבוד בחוץ וכך שנים רבות הוא נשאב לזה, הוא ניסה מספר פעמים להפסיק לבד, אך זה היה חזק ממנו, ואז לפני כשנה וחצי, התגלתה אצלו המחלה בכבד, וזה גרם לו לברוח מבית החולים ולא לחזור לשם יותר, הוא סבל מאוד ונעזר באלכוהול להפיג את הכאב,אך הכאבים התגברו ו האלכוהול לא הצליח להפיג את הכאב והוא נטל כדורים לכאבים וכשזה… קרא עוד »