העלמה הרואין

(אסוף אותי אל בין זרועותיך)

נו, אישי הקטן, עכשיו כשאתה שבע מגראס, חשיש ל.ס.ד, אקסטזי חשיש וקוקאין. מישהו שמתחזה לחבר טוב שלך אומר: בוא ואכיר לך את ה"עלמה הרואין" ובכן מותק, לפני שתתחיל "להתעסק" איתי, הרשה לי רק לידע אותך על איך. הרומן שלנו הולך להתנהל.

אני אפתה אותך ואהפוך אותך לעבד. כבר שלחתי גברים גדולים וחזקים ממך אל הקבר שלהם ואל תחשוב שלך זה לא יקרה. אתה סבור שתוכל להמנע מההשפלה שבהתמכרות?

אתה תתחיל לשאוף ממני יום אחד ומהר מאד תמצאני מאומצת אל חיקך ומרגע שאזרום עמוק בדמך התשוקה לעוד תכאב בעצמותיך ותטריף את דעתך. אתה תרמה את כולם ולו בשביל כמה שקלים ותהפוך למשהו מושחת. אתה תשדוד ותגנוב כדי לזכות שוב בחסדי ואז תחוש גועל כשאני בזרועותיך.

ביום שתבין לאיזה מפלצת הפכת, תנסה להפטר ממני ואם אתה סבור שיש לך איזה פטנט מהיר? מתוק שלי, רק תנסה להוריד אותי מעל גבך. הכאבים, ההתכווצויות, השילשולים וההקאות. כל שריר כואב בגופך יזעק אלי ואתה תדע כי את צמרמורות החום והזיעה הקרה תוכל להעביר רק באמצעותי.

בעמקי נשמתך אתה תדע שנפלת בפח והפרידה ממני קשה, קשה מאד. ואז תשוב לחבקני בחוזקה פעם נוספת ואני יודעת כי תיתן לי את גופך ונשמתך ללא תנאים. אתה תוותר על כל אמות מוסר, מצפונך ולבך ושוב תהיה איתי.

עד שיפריד המוות בינינו.

אנונימי

הרשם
קבלי הודעה על:
guest
2 Comments
החדש יותר
הישן יותר
Inline Feedbacks
View all comments
ירון
ירון
10 במרץ 2016 13:02

לייק. השטן בהתגלמותו

אמיר
אמיר
7 בינואר 2015 18:32

יפה